استقبال ایرانیان از شهید حججی، رسانه‌های ضد انقلاب را عصبانی کرد

 

محسن حججی

همانطور که قابل پیش بینی بود، این استقبال باشکوه، عصبانیت رسانه‌های ضد انقلاب را در پی داشت. گویی هر آنچه برای به انزواکشیدن و به فراموشی سپردن فرهنگ ایثار، مقاومت و شهادت رشته کرده بودند، پنبه شد.

سرویس سیاست مشرق - روزانه می‌توان از لابه‌لای گزارش‌ها و عناوین خبری رسانه‌های مکتوب و حتی غیر مکتوب، نکات قابل‌توجهی استخراج کرد؛ موضوعاتی که می‌تواند برای مخاطبین قابل‌استفاده و محوری برای تحلیل باشد.

** استقبال باشکوه مردم ایران از شهید محسن حججی، رسانه‌های ضد انقلاب را عصبانی کرد

در روزهای اخیر شهرهای مشهد، تهران، اصفهان و نجف آباد میزبان پیکر مطهر شهید مدافع حرم، پاسدار رشید اسلام محسن حججی بود. مردم قدرشناس کشورمان در استقبالی بی نظیر، زیر آفتاب سوزان، پیکر مطهر شهید را همچون نگینی در اقیانوس خود در آغوش گرفتند.





ادامه مطلب ...

[ پنجشنبه 06 مهر 1396 ] [ ] [ داستانی ]

[ نظرات (0) ]

معنی مرگ بر آمریکا از نظر یک فعال آمریکایی

12191505_571353956350478_1588020675744076278_n.jpg




[ یکشنبه 09 آبان 1395 ] [ ] [ داستانی ]

[ نظرات (0) ]

تبریک می گم آقای وزیر ....
Image result for ‫وزیر بهداشت‬‎
اهمّیّت مسئولیّت پذیری در آیات و روایات

نظام حقوقی اسلام نظامی تکلیف گراست؛ به عنوان مثال در متون دینی وقتی صحبت از حقّ انسـانها می شود بحث از حقوقی است که انسانهای دیگر بر ما دارند و به عبارت دیگر مسئولیّتی که ما در قبال دیگران داریم . البته چون این حقوق طرفینی است ما نیز این حقوق را بر عهده دیگران داریم امّا بدلیل همان بعد سازندگی و تربیت و هدایت که دین اسلام برای خود، قائل است در بیان به جنبه تکلیف و وظیفه و مسئولیّت ، توجّه بیشتری می کند ؛ لذا امام سجّاد- علیه السّلام- می فرماید: 
اِعلَم رَحَمَکَ اللهُ عَزَّ وَ جَلَّ عَلَیکَ حُقوقاً مُحیطَةٌ بِکَ فِی کُلِّ حَرَکَةٍ تَحَرَّکتَها وَ سَکَنَةٍ سَکَنتَها اَو حالٍ حَلَّتها اَو مَنزِلَةٍ نَزَلتَها اَو جارِحَةٍ قَلَبتَها اَو ءَالَةٍ تَصَرَّفتَ فِیها فَاَکبَرِ حُقُوقُ اللهِ تَبارَکَ وَ تَعالی عَلَیکَ ما اَوجَبَ عَلَیکَ لِنَفسِهِ مِن حَقِّهِ الّذی هُوَ اصلُ الحُقوقِ 7
بدان که خدای عزّوجلّ را بر تو حقوقی است که در هر جنبشی که از تو سر می زند و هر آرامشی که داشته باشی و یا در هر حالی که باشی یا در هر منزلی که فرود آیی یا در هر عضوی که بگردانی یا در هر ابزاری که در آن تصرّف کنی، آن حقوق اطراف تو را فرا گرفته است . بزرگترین حقّ خدای تبارک و تعالی همان است که برای خویش بر تو واجب کرده؛ همان حقّی که ریشه همه حقوق است. 
امام سجّاد-علیه السّلام- نمی فرماید تو بر گردن دیگران حقّی داری که آنها باید در مورد تو رعایت کنند بلکه می فرماید؛ حقوقی تو را احاطه کرده ؛ یعنی حقوقی که دیگران بر گردن تو دارند و تو باید از عهدۀ آنها برآیی. همانطور که دیدیم اسلام دینی تکلیف گراست و اصولاً دینداری بدون مسئولیّت پذیری و تعهّد معنایی ندارد. در ادامه به اهمیّت مسئولیّت پذیری و جایگاه آن در قرآن و سنّت می پردازیم. 
در قرآن مجید آیات فراوانی وجود دارد که اهمیّت مسئولیّت پذیری و وظیفه شناسی را برای انسان بیان کرده است؛ به عنوان مثال قبول مسئولیّت در قرآن ، به بار سنگین تشبیه شده است. 





ادامه مطلب ...

[ جمعه 27 آذر 1394 ] [ ] [ داستانی ]

[ نظرات (0) ]

کربلا در آستانه اربعین (عکس)

 

هر لحظه که به اربعین حسینی نزدیک‌تر می‌شود، ازدحام جمعیت در کربلا هم بالا می‌رود و میلیون‌ها نفر برای عزاداری امام حسین(ع) آماده می‌شوند. 

به گزارش ایسنا،در روزهای اخیر از سراسر ایران صدها هزار نفر برای شرکت در این مراسم راهی کربلا شده‌اند که همچنان نیز ادامه دارد. 

سال گذشته بیش از 20 میلیون نفر در این گردهمایی بزرگ حسینی در کربلا حضور داشتند. اربعین حسینی روز چهارشنبه 11 آذر ماه است.

 




ادامه مطلب ...

[ چهارشنبه 11 آذر 1394 ] [ ] [ داستانی ]

[ نظرات (0) ]

١٣آبان های باشکوه در تاریخ

صبح روز ۱۳ آبان ۱۳۵۷ ه.ش دانش آموزان در حالی که مدارس را تعطیل کرده بودند رو به سوی دانشگاه نهادند تا بار دیگر پیوندشان را با رهبر بت شکن خویش به جهان اعلام نمایند.

 
13 ابان

 

 13آبان هرسال یادآور حوادث مهمی است که در شکل گیری، مقاوم سازی و تداوم انقلاب اسلامی و شکست توطئه های پی در پی آمریکا به عنوان نماد امپریالیسم جهانی و نظام سلطه گر و تمامیت خواه جهانی نقش اساسی داشته است.

 





ادامه مطلب ...

[ یکشنبه 17 آبان 1394 ] [ ] [ داستانی ]

[ نظرات (0) ]

هزینه ۱۰ تریلیونی زنان ایرانی برای آرایش

هزینه ۱۰ تریلیونی زنان ایرانی برای آرایش

سلامت نیوز: سهم ایران از بازار لوازم آرایشی در خاورمیانه ۲ میلیارد و یک صد میلیون دلار است که این یعنی ۳۰ درصد بازار فروش این لوازم به ایران تعلق دارد!

به گزارش سلامت نیوز، فارس نوشت: بازار مصرف لوازم آرایشی بهداشتی خاورمیانه در اختیار ایران است و موج عجیب استفاده از لوازم آرایشی سبب شده تا ایران در خاورمیانه دومین مصرف‌کننده لوازم آرایشی باشد. سن استفاده از لوازم آرایشی در جامعه ایران به ۱۴ سال رسیده و سالانه ۸۵۰ میلیون دلار لوازم آرایشی قاچاق وارد کشور می‌شود.






ادامه مطلب ...

[ چهارشنبه 29 مهر 1394 ] [ ] [ داستانی ]

[ نظرات (0) ]

نقش قضا و قدر در حوادث مکه!!

در خبرها آمده است که مفتی بزرگ سعودی «عبدالعزیز آل الشیخ» حوادث تلخی که امسال در مکه رخ داد یکی در سانحه سقوط جرثقیل و دیگر در واقعه غمبار منی را قضا و قدر الهی خوانده است.

 
مفتی آل سعود

 

ناگفته پیداست که قصد او از این سخنان تبرئه کردن مسئولان سعودی از اتهام سهل انگاری و بی کفایتی و نجات آنها از پیگردهای حقوقی است که متوجه رفتار ایشان در قبال این دو حادثه است. برای همین تاکید می کند که که «هیچ کس در آن نقش نداشت» و اینکه «قضا و قدر اجتناب  ناپذیر است».





ادامه مطلب ...

[ شنبه 25 مهر 1394 ] [ ] [ داستانی ]

[ نظرات (0) ]

هدف سکولارها از طرح «اسلام رحمانی» چیست ؟
 
حجت‌الاسلام برنجکار در تحلیل بیانات رهبری:
هدف سکولارها از طرح «اسلام رحمانی» چیست/ پلورالیسم دینی را نفی می‌کنیم

عضو هیأت علمی دانشگاه تهران گفت:مهمترین هدف گفتمان‌های سکولاری از جمله «اسلام رحمانی» این است که در صدد حذف دین به معنای واقعی و ولایت فقیه به لحاظ سیاسی در جامعه اسلامی هستند.

به گزارش خبرنگار آیین و اندیشه خبرگزاری فارس،‌ رهبر معظم انقلاب اسلامی چندی پیش در جمع عده‌ای از دانشجویان مباحثی را درباره سکولاریسم، لیبرالیسم اسلامی، اسلام رحمانی، آرمان‌گرایی، واقع گرایی و در نهایت محافظه‌کاری بیان کردند که از اینجا قابل مطالعه است.

حجت‌الاسلام رضا برنجکار، عضو هیئت علمی دانشگاه تهران درباره اهداف مغرضانه دشمنان در طرح گفتمان اسلام رحمانی و اهمیت توجه به واقع گرایی در کنار آرمان‌گرایی و مقابله با محافظه‌کاری مباحثی را توضیح داد که در ادامه می‌خوانیم.

 

 





ادامه مطلب ...

[ یکشنبه 22 شهریور 1394 ] [ ] [ داستانی ]

[ نظرات (0) ]

هی بگین رابطه با آمریکا .... قضاوت با خودتون

سالروز حمله ناو وینسنس آمریکا به هواپیمای ایرباس شماره 655 ایران

Image result for ‫پرواز 655 ایرانی که مورد حمله قرار گرفت‬‎
سالروز حمله ناو وینسنس آمریکا به هواپیمای ایرباس شماره 655 ایران ایر _ مدال افتخار برگردن فرمانده ناو آمریکایی! 

آیا هواپیمای مسافربری ایران می توانست با جنگنده اف 14 اشتباه گرفته شود؟ آیا جنگنده رهگیر اف 14 تامکت نیروی هوایی ایران می توانست به ناو آمریکایی آسیبی وارد کند؟ 

پرواز مسافربری شماره ۶۵۵ شرکت هواپیمایی ایران‌ایر با شناسه «IR655» از بندر عباس به مقصد دبی در تاریخ ۱۲ تیر ۱۳۶۷ (۳ ژوئیه ۱۹۸۸ میلادی) در حرکت بود که با شلیک موشک هدایت شونده از ناو یواس‌اس وینسنس متعلق به نیروی دریایی ایالات متحده آمریکا بر فراز خلیج فارس سرنگون شد و تمامی ۲۹۰ سرنشین آن که شامل ۴۶ مسافر غیر ایرانی و ۶۶ کودک بودند، جان باختند. 





ادامه مطلب ...

[ یکشنبه 22 شهریور 1394 ] [ ] [ داستانی ]

[ نظرات (1) ]

هولوکاست 9 میلیون ایرانی به دست بریتانیای کبیر

خبرگزاری فارس: هولوکاست 9 میلیون ایرانی به دست بریتانیای کبیر + عکس

آیا می دانید هولوکاست واقعی در ایران رخ داده است؟از قحطی بزرگ در ایران چه می دانید؟ آیا می دانید مابین سالهای 1917 تا 1919 بیش از 40 درصد جمعیت ایران جان خود را از دست دادند؟ برای آشنایی با چگونگی هولوکاست 9 میلیون ایرانی با طراحی بریتانیا، با گزارش ویژه مشرق همراه شوید.

 




ادامه مطلب ...

[ یکشنبه 22 شهریور 1394 ] [ ] [ داستانی ]

[ نظرات (0) ]

ایدز و آلودگی های جنسی

ایدز و آلودگی های جنسی 

 به یکی از عواقب شوم گناهان جنسی !

 سؤالاتی در مورد ویروس کشنده ایدز!

 چرا نیش حشرات بیماری ، را منتقل نمی کند؟

 آیا تیغ استفاده شده که خونی روی آن دیده نشود هم می تواند بیماری را منتقل کند ؟

 آیا مصرف مشروبات الکلی می تواند عامل ابتلا به ویروس ایدز باشد ؟

آیا دستشویی های فرنگی راه انتقال HIV  محسوب می شود ؟

 چرا تماس جنسی راه انتقال محسوب می شود ؟

چرا احتمال انتقال بیماری ایدز در همجنس بازان بیشتر است؟

آیا در اثر تماس جنسی انسان با حیوان احتمال ابتدا به بیماری وجود دارد؟

آیا همجنس بازی زن با زن راه انتقال محسوب می شود ؟

آیا همجنس بازی در صورت سالم بودن افراد راه انتقال محسوب می شود ؟

چرا آزمایش تشخیص قبل از ازدواج اجباری نمی شود ؟

فاصله زمانی بین ابتلا و ظهور علائم بالینی چقدر است ؟

 





ادامه مطلب ...

[ پنجشنبه 31 اردیبهشت 1394 ] [ ] [ داستانی ]

[ نظرات (0) ]

نتیجه تماشای فیلم‌ مستهجن!

یافته‌های حاصل نشان می‌دهد حجم ماده خاکستری هسته کودات سمت راست، ورقه striatum مغز با تماشای زیاد فیلم مستهجن کم‌تر می‌شود. افزون بر این، زمانی که فیلم مستهجن به شرکت‌کنندگان نشان داده شد، ام آر آی‌ها کاهش کارکرد بخشی از مغز را نشان داد.

به گزارش گناه شناسی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر ،از ایسنا، دانشمندان «موسسه تکامل انسان» ماکس پلانک در برلین پژوهش خود را بر روی 64 مرد بین 21 تا 45 سال انجام دادند.

به این افراد گفته شد که چنین مطالعه علمی شامل اندازه‌گیری‌ تصویربرداری رزونانس مغناطیسی (ام آر آی) است. بعدها به آن‌ها طی تماسی تلفنی اعلام شد که فیلم مستهجن بخشی از تحقیق خواهد بود با این حال، هیچ یک از آن‌ها از این مطالعه انصراف نداد.

تماشای فیلم مستهجن
شرکت‌کنندگان پرسش‌نامه‌هایی را پر کردند و میزان تماشای فیلم‌های مستهجن توسط خودشان را مشخص کردند. پاسخ‌های دریافتی نشان داد این اشخاص اندکی بیش از چهار ساعت در هفته را به تماشای چنین فیلم‌هایی اختصاص می‌دهند. سپس هنگامی که به آن‌ها تصاویر واضح فیلم‌ مستهجن به همراه تصاویر غیرمستهجن افرادی در حال ورزش‌کردن، نشان داده شد، مغز سوژه‌ها با فناوری ام آر آی اسکن ‌شد.

یافته‌های حاصل نشان می‌دهد حجم ماده خاکستری هسته کودات سمت راست ، ورقه striatum مغز با تماشای زیاد فیلم مستهجن کم‌تر می‌شود. افزون بر این، زمانی که فیلم مستهجن به شرکت‌کنندگان نشان داده شد، ام آر آی‌ها کاهش کارکرد بخشی از مغز را نشان داد که انگیزه را پردازش می‌کند.


تماشای فیلم مستهجن

با این حال هنوز این پرسش برای دانشمندان مطرح است که آیا مردان با striatum کمتر به دنبال تماشای فیلم‌های مستهجن هستند یا این که تماشای چنین فیلم‌هایی مغز را کوچک‌تر می‌کند.


به گفته این محققان، افراد دارای حجم پایین‌تر striatum به محرک خارجی‌تری برای تجربه‌کردن لذت نیاز دارند و بنابراین ممکن است از فیلم ‌مستهجن در این زمینه استفاده کنند که این امر احتمالا به نوبه خود به مصرف بیشتر چنین فیلم‌ها می‌انجامد.

پایان



لطفا با ذکر منبع منتشر کنید ( منبع: گناه شناسی 313fadaii.blog.ir)




[ پنجشنبه 31 اردیبهشت 1394 ] [ ] [ داستانی ]

[ نظرات (0) ]

بهشت همجنسگرایان

بهشت همجنسگرایان کجاست؟

شبکه "سی بی اس" کانادا اخیرا در مقاله‌ای که در وبسایت خود منتشر کرده از وضعیتی سخن به میان می‌آورد که این روزها آمریکا را به یک مأمن یا به بیان بهتر به "بهشتی" برای همجنس‌گرایان تبدل ساخته است. قوانین آمریکا به سمتی پیش رفته که کم کم حقوق همجنس گرایی در بسیاری مناطق این کشور به رسمیت شناخته شده و به همین جهت آمریکا به مقصد اصلی بسیاری از همجسنگرایان بدل شده است.
با توجه به گزارش شبکه سی بی اس در خصوص بهشت همجنسگرایان، در این گزارش سرویس بین‌ الملل باشگاه خبرنگاران، به استناد به روزنامه‌ها و مطبوعات آمریکایی به این موضوع می‌پردازد:
 
قاضى باربارا کراب، قاضى ناحیه اى ایالات متحد، بر حکم خود مبنى بر صدور اجازه قانونى ازدواج براى زوج هاى همجنسگرا در ایالت ویسکانسین صحه گذاشت. روز جمعه، قاضى کراب به ممنوعیت ازدواج رسمى همجنسگرایان این ایالت پایان داد و آن را مغایر قانون اساسى آمریکا خواند. از ژوئن گذشته این چهاردهمین حکم فدرال علیه ممنوعیت ازدواج رسمى همجنسگرایان در این کشور بوده است. 
 
 
 
 








ادامه مطلب ...

[ پنجشنبه 31 اردیبهشت 1394 ] [ ] [ داستانی ]

[ نظرات (0) ]

دام غربی برای بانوان ایرانی/دروغ های جنسی به بهانه برابری حقوق زن و مرد!
تفکیک؛ تکریم یا تبعیض؟
با مطرح شدن طرح تکریم بانوان در شهرداری تهران با مستقل کردن فضای کاری آنها شاهد هم‌صدایی اصلاح طلبان (البته شما بخوانید افساد طلبان) و رادیو زمانه به بهانه نقد این طرح بودیم که با بیان دروغ های جنسی همراه شد که آمارهای خودشان نیز آنها را تکذیب می کنند.
به گزارش گناه شناسی به نقل از گروه فرهنگی فرهنگ نیوز، واقعاً معلوم نیست که چرا مجبوریم برای یک اقدام فرهنگی در راستای احیای ارزش های دینی و ملی این‌قدر نیاز به توجیه و دلیل باشد و حال آنکه بسیاری از راهکارهای و پیشنهادهای غربی برای بسیاری از به اصطلاح روشنفکران و باز هم به اصطلاح اصلاح طلبان ما لازم‌الاجراست و نیاز به هیچ تطبیقی ندارد.
 
اقدام اخیر دکتر قالیباف مبنی بر جداسازی محیط کار زنان در شهرداری تهران که در درجه اول هدفی جز تکریم شخصیت زن ندارد (البته اگر اهداف تبلیغاتی پشت سرش نباشد ولی به هر حال نفس کار خوب است) با هجمه ای وسیع از سوی رسانه‌های معاند و برخی از اصلاح طلبان قرار گرفته است و دلایلی در رد این طرح ارزشمند می‌آورند که نقض آن دلایل حتی در کشورهای غربی نیز سال‌ها پیش از این به وقوع پیوسته است.
 
از جمله هم صدایی‌ها و اشتراکات اصلاح طلبان با رسانه‌های بیگانه، القا این موضوع است که حضور هم زمان مرد و زن در محیط کار، سال‌ها و دهه‌ها در غرب سابقه دارد و این مسئله هیچ مشکلی برای آن‌ها فراهم نیاورده است و حتی در بعضی موارد افزایش بازدهی را نیز به همراه داشته است.
 
رادیو فردا در مقاله‌ای با عنوان «چهار توجیه غیرمذهبی جدایی جنسیتی» به قلم مجید محمدی مدعی شد «نهادهای عمومی و دولتی جمهوری اسلامی در دور تازه‌ای از تفکیک‌های جنسیتی در جهت راضی کردن رهبر جمهوری اسلامی از خود به توجیه این موضوع با تمسک به ارزش‌های مختلف انسانی و عقلانی و سنتی می‌پردازند».
 
رادیو فردا در مورد غیر منطقی بودن این طرح نوشت:
« امروز در همه نقاط دنیا (به‌جز عراق تحت داعش و عربستان سعودی و قبلاً افغانستان تحت طالبان) زنان همدوش با مردان کار می‌کنند و اختلاط آن‌ها در محیط کار برای زنان بی‌حرمتی یا منجر به بی‌حرمتی تلقی نمی‌شود. همان‌طور که ممکن است یک مرد در محیط کار به زنی متلک بگوید یک مرد ممکن است با مرد همکار خود به ضرب و شتم بپردازد. راه‌حل جدا کردن محیط کار این‌ها از هم نیست.»
 
 








ادامه مطلب ...

[ پنجشنبه 31 اردیبهشت 1394 ] [ ] [ داستانی ]

[ نظرات (0) ]

تفکیک جنسیتی و میانگین سنی 12 سال در یک شهرک یهودی نشین آمریکا + تصاویر

 
در 80 کیلومتری شهر نیویورک شهرکی یهودی‌نشین وجود دارد که قانون اساسی آمریکا در آنجا اجرا نشده و برای تمامی ساکنان آن و بازدیدکنندگان رعایت شئونات اخلاقی و رفتاری الزامی می‌باشد.

به گزارش مسیحیت شناسی به نقل از مشرق، کریاس جوئل یک شهر کوچک یهودی‌نشین است که اجرای تفکیک جنسی در کلیه اماکن عمومی آن و نیز رعایت شئونات اخلاقی و رفتاری الزامی است. این شهرک در 80 کیلومتری شمال شهر نیویورک واقع است و شامل قانون اساسی آمریکا نمی‌باشد.

به هنگام ورود به این شهرک، بر روی تابلوی خیرمقدم آن به بازدیدکنندگان این چنین نوشته شده است:

به کریاس جوئل خوش‌آمدید

اجتماعی سنتی دارای عفت‌ها و ارزش‌ها

بر اساس سنن و رسوم مذهبی خود، از شما خواهشمندیم تا به هنگام بازدید از اجتماع ما به گونه‌ای عفیف لباس پوشیده و رفتار کنید. این امر شامل موارد زیر می‌شود:

پوشیدن دامن یا شلوار بلند، پوشیده بودن سینه‌ها، پوشیدن لباس‌های آستین‌دار حداقل تا آرنج، استفاده از الفاظ مناسب، رعایت تفکیک جنسیتی در تمام اماکن عمومی.

از احترام شما به ارزش‌های ما سپاسگزاریم و از بازدید خود لذت ببرید!

در این شهرک زنان در سنین جوانی ازدواج کرده و برای تربیت فرزندان خود در شهرک باقی می‌مانند. ساکنان این شهرک به دلیل قوانین مذهبی خود دست به کنترل جمعیت نمی‌زنند. به همین دلیل زاد و ولد در این  شهرک زیاد بوده و وجود کودکان زیاد، میانگین سنی افراد  شهرک را به 12 سال کاهش داده است. به طور متوسط تعداد اعضای یک خانواده در این  شهرک 6 نفر است. از این رو، مادران این خانواده‌ها به خاطر داشتن کودکان خردسال به ندرت خارج از منزل کار می‌کنند.

 

 







ادامه مطلب ...

[ پنجشنبه 31 اردیبهشت 1394 ] [ ] [ داستانی ]

[ نظرات (0) ]

پشت پرده فروش شلوار های فاق کوتاه در کشور

این روزها خرید و فروش لباس هایی تحت عنوان «لباس اندامی» در جامعه و در بین جوانان رایج شده است و در این بین شلوار هایی که به شلوارهای «فاق کوتاه» شهرت دارند، بیشتر در بازار خودنمایی می کند. متاسفانه مدتی است که استفاده از شلوار های فاق کوتاه در بین برخی از جوانان رواج یافته است . شلوار هایی که به دلیل نوع دوخت بدن نما است!

درشرایطی که همه مسئولان و مدیران بخش های مختلف این روزها سرگرم اجرای طرح های مقابله با بد پوششی و بد حجابی درجامعه هستند، گزارش های رسیده از گوشه و کنار کشور حاکی از فعالیت دست های پنهان برای ترویج بی بند باری های اخلاقی با استفاده از لباس های بدن نما است.

خرید و فروش لباس هایی تحت عنوان «لباس اندامی» در جامعه و در بین جوانان رایج شده است و در این بین شلوار هایی که به شلوارهای «فاق کوتاه» شهرت دارند، بیشتر در بازار خودنمایی می کند. این درحالی است که چندی پیش مسئولان از تشدید اقدامات کنترلی و نظارتی در حوزه پوشاک خبرداده بودند!

 

 





ادامه مطلب ...

[ پنجشنبه 31 اردیبهشت 1394 ] [ ] [ داستانی ]

[ نظرات (0) ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه