فیلم رابطه امام جمعه تویسرکان !

فرد حاضر در کلیپ، امام جمعه یا رئیس ستاد اقامه نماز تویسرکان نیست و سمتی در هیچ نهاد و سازمانی نداشته است

 
متن و پاسخ شایعه
 
 
 
متن و پاسخ شایعه
 
 
متن شایعه
" پخش فیلم ِ رابطه ی ِ جنسی یک روحانی با یک زن، که ظاهرن هر دو متاهلند، باعث ِ ناخشنودی ِ سران ِ مملکتی شده است؛ و از آن جا که طبق ِ قوانین ِ کیفری ِ ایران، مجازات ِ زنا کنندگان، سنگسار و اعدام است، قوه ی ِ قضاییه برای ِ از سر گذراندن ِ این بحران، با چالشی جدی رو به رو خواهد بود. حجه السلام والمسلمین حسن گلستانی رئیس ستاد اقامه نماز شهرستان تویسرکان و از اعضای هیات امنای ستاد ائمه جمعه و جماعات استان همدان (نهادی که منصوب مستقیم مقام رهبری است) در هفته گذشته به یکی از خبر سازترین روحانیت کشور تبدیل شده است فیلم کامل [س...] آخوند گلستانی امام جمعه تویسرکان
 
بعضی از پایگاههای اینترنتی انرا به یک بمب خبری در تویسرکان تشبیه کرده اند. این هم اظهارات این حاج اقا بعد از رسوا شدن:  ملت عزیز و همیشه در صحنه ی ایران، من نیز صحنه را دیدم و باید عرض کنم که صحنه به هیچ وجه ساختگی نبود اما این اقدام بنده به هیچ وجه عمل زنای محصنه محسوب نمی شود زیرا آن خانم در آن لحظه قانونا و شرعا همسر بنده بود. زنی که شما در صحنه مشاهده کردید، [ف- ر]  نام دارد که هم اکنون همسر قانونی و شرعی آقای [غ- الف] می باشد که این آقا از کارمندان دفتر من هستند.
مدتی پیش آقای [الف] بر اثر موضوعی از دست خانم [ر] خشمگین می شود و در هنگام خشم همسر خویش را سه طلاقه می کند اما پس از این که خشمش فروکش می کند از کرده ی خویش پشیمان می شود و بار دیگر از خانم [ر] تقاضای ازدواج می نماید. بر اساس قوانین شرعی شخصی که همسر خویش را سه طلاقه کرده دیگر نمی تواند با وی ازدواج کند مگر این که کس دیگری با وی ازدواج نموده و سپس وی را طلاق دهد که در اصطلاح فقهی به این شخص محلل گفته می شود یعنی کسی که حلال مشکلات است.
این زوج برای برطرف کردن مشکل شان به نزد من آمدند و از من خواهش کردند که به عنوان محلل این معضل آن ها را حل بنمایم، از آن جا که بنده همواره زندگی ام را وقف خدمت به مردم و حل کردن مشکلات شان نموده ام نتوانستم از قبول درخواست آن ها سر باز زنم..
این شد که بنده خانم [ر] راعقد نمودم و برای اینکه کارم جنبه ی ریا پیدا نکند قبلش همسرم را به خانه ی مادرش فرستادم تا کسی پی به این فداکاری من نبرد زیرا من دوست ندارم کسی از کارهای خیری که برای مردم انجام می دهم باخبر شود. صحنه ای که شما عزیزان مشاهده نمودید در حقیقت در طی همان دو ساعتی اتفاق افتاده که خانم [ر] همسر قانونی و شرعی من بودند و من هیچ گناهی را مرتکب نشده ام. من مایل نبودم مردم پی به محلل بودن من ببرند اما حال که ناگزیر همه دانسته اند در همین جا اعلام می کنم که به صورت خالصانه در خدمت مردم همیشه در صحنه ی ایران هستم و هر کس که نظیر مشکل این زوج را داشته باشد می تواند روی من حساب کند.
حاج حسن گلستانی، امام جمعه تویسرکان
 "
 
 
پاسخ شایعه
1. این ماجرا نه در زمان حال، بلکه در سال 85 اتفاق افتاده است! حسن گلستان امام جمعه یا رئیس ستاد اقامه نماز تویسرکان نبود و سمتی در هیچ نهاد و سازمانی نداشت و تنها به صورت پاره وقت با بهزیستی این شهر همکاری می کرد!
2. او حتی تحصیلات دینی منظمی نداشت و در دوران تحصیل از حوزه علمیه یکی از شهرهای همدان اخراج شده بود!
3. وی با حكم قضایی از پوشش طلبگی خلع و به 100 ‏ضربه شلاق و تبعید به یكی از مناطق بد آب و هوا محكوم گردید.‏
http://yon.ir/Tuyserkan
4. امام جمعه تویسرکان در زمان این واقعه، حجت الاسلام اسدالله حیدری بود!
http://yon.ir/Heydari1
5. دفاعیه ای که با عبارات عجیب و غیر منطقی به آقای گلستان منتسب شده، صحت ندارد و جهت هجمه به احکام شرع و ایجاد حساسیت به موضوع تهیه و منتشر شده است.
6. بر اساس بررسیهای میدانی انجام شده از منابع محلی، مشخص شد در زمان این ماجرا، خانم "ف.ر" در زوجیت کسی نبوده و ادعای زنای محصنه صحت ندارد! که حکم دادگاه نیز با توجه به این مطلب صادر شده است.
7. اصرار در معرفی دروغین آقای گلستان بعنوان امام جمعه و... و تاکید مکرر بر انتساب این جایگاهها به رهبر انقلاب، دستاویز نویسنده برای تخریب وجهه نظام و رهبری می باشد.
8. به یاد داشته باشیم انتشار این پیامها و فیلمها در کنار مصداق نشر اکاذیب و تهمت و... بودن، مصداق بارز اشاعه فساد و فحشا می باشد. از اشتراک گذاری چنین مطالبی جدا خودداری کنیم.



[ پنجشنبه 09 اردیبهشت 1395 ] [ ] [ داستانی ]

[ نظرات (0) ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه