فیلم های پورن و دردسرهایش

اغلب افراد می دانند که فیلمهای پورنو تأثیر خوبی بر رابطه جنسی همسران ندارند. اما با پوست خربزه ای که دنیای گسترده و پر زرق و برق شبکه های اینترنتی و اجتماعی زیر پای بعضی ها می گذارند، برخی خواسته یا ناخواسته به سمت این  دنیای تاریک سُر می خورند. در این یادداشت درباره این موضوع صحبت می کنیم که چرا نباید اجازه بدهیم این اتفاق بیفتد؟

راحله فلاح -کارشناسی ارشد روانشناسی
تماشای فیلم پورن




ادامه مطلب ...

[ شنبه 23 اردیبهشت 1396 ] [ ] [ داستانی ]

[ نظرات (0) ]

نقش هالیوود در ترویج سبک زندگی بی‌بندوبار 1

Image result for ‫ماهواره‬‎

جالب است بدانید پدر باراک اوباما، همسر و فرزند خود را در حالی که باراک 3 ساله بود، ترک کرد. پس از جدایی پدر در زمان نوزادی خود، آنجلینا جولی نیز با مادر خود زندگی کرده است. تام کروز، هالی بری، ساموئل ال جکسون، مارلین مونرو، جک نیکلسون، جودی فاستر، آل پاچینو، جان لنون و بسیاری دیگر از هنرپیشگان هالیوود، نیز وضعیتی مشابه را داشته و به خاطر ترک پدر، با مادران خود زندگی کرده اند. خانواده تک والدی، اکنون به بخشی از جامعه آمریکا بدل گشته و نه تنها در پرده سینما، بلکه زندگی واقعی هنرمندان آن را نیز در بر می گیرد.

 

 





ادامه مطلب ...

[ یکشنبه 17 آبان 1394 ] [ ] [ داستانی ]

[ نظرات (0) ]

آسیب‌های ماهواره بر خانواده‌های ایرانی

سخنان صریح دکتر خسروی درباره آسیب‌های ماهواره بر خانواده‌های ایرانی

برای پذیرش این حرف‌ها نیاز نیست به خدا ایمان داشته باشیم

کافی است فقط چند دقیقه فکر کنیم 

بعد از یک مدت خانم می رود کلاس مشاوره تا مشکلات زندگی اش را مرتفع کند، خب خانم محترم! همان موقعی که گفتی فلانی ماهواره خریده ما هم بخریم؛ نفهمیدی چه سیلابی به زندگی ات انداختی. حالا بعد از 5 سال هم اگر بهشان بگویید چند تا کانال علمی خوب را اسم ببرید، نمی تواند چون اصلا دنبال این نبوده.

 





ادامه مطلب ...

[ یکشنبه 22 شهریور 1394 ] [ ] [ داستانی ]

[ نظرات (1) ]

آسیب‌های ماهواره از منظر آیات و روایات

 

دراین مقاله کوتاه سعی بر آن شده که اهداف شبکه های ماهواره ای و نقشی که بر عهده دارند و همچنین بررسی آسیب‌های ماهواره اعم از آسیب‌های فردی، روحی روانی، خانوادگی، اجتماعی، دینی واعتقادی، و...با توجه به احادیث و آیات قرآن مورد بحث قرار گیرد.
کلید واژه ها
آسیب‌های ماهواره، اهداف ماهواره، دعوت به گناه، عوارض روحی، روان پریشی، خود ارضائی، هم جنس گرایی، افسردگی، تهاجم فرهنگی، پشیمانی، نفاق، کید.
مقدمه 
امروز ما با غول پرنده افسانه‌ای 17 هزار سر و دست وپایی روبه‌رو هستیم که همه دنیا را به هم می‌دوزد و مرتبط می‌کند، غولی که چنگالهای نحس خود را در بدنه خانواده فرو می‌کند و نگوییم در یک آن بلکه با چند پرده نمایش سفره، خانه و خانواده را بر می‌چیند که اگر برای قدیمی‌ها ازاین غول می‌گفتی دهانشان از تعجب باز می‌ماند که مگر می‌شود بله امروز سر از قبر در بیاورند وببینند که این غول چگونه همسران را سر به هوی کرده ورو به طلاق و فرزندان را به اعتیاد و فساد دعوت می‌کند و چطور فرهنگ‌ها را مسخر خود و چطور آداب و رسوم و اعتقادات و ارزش‌ها را به یک باره می‌بلعد؛ و جز خسران زیان تباهی باقی نمی‌گذارد. در این مقاله کوتاه به بخشی از اهداف ماهواره و آسیب‌های ناشی از برخی از شبکه‌ها و همچنین راهکارها توجه شده است. 

 

 

 





ادامه مطلب ...

[ جمعه 12 تیر 1394 ] [ ] [ داستانی ]

[ نظرات (1) ]

اثرات ماهواره بر خانواده و جامعه

به خودمون و فرزندانمون رحم کنیم!

مواظب تاثیرات ماهواره در روح و روان خود و فرزندانمون باشیم!

این قدرت نامرئی رو دست کم نگیریم.
ایمانمون رو طوری از ما میگیره که روحمون هم خبر دار نمیشه!
به ایمان و اعتقاد محکم خود!!!! مغرور نشیم، ماهواره، چراغ خاموش اثر میکنه!
فریب این غول تک چشم بی شاخ و دم را نخوریم!
فرزندانمونو با دست خودمون به نابودی نکشونیم!
آزادی ماهواره برای فرزندان، یعنی سوختن آنا توی آتش عذاب ابدی!

 

 





ادامه مطلب ...

[ پنجشنبه 21 خرداد 1394 ] [ ] [ داستانی ]

[ نظرات (1) ]

کلکسیونی از غذاهای مسموم در بخش فارسی زبان شبکه

کلکسیونی از غذاهای مسموم در بخش فارسی زبان شبکه ماهواره ای صدای آمریکا (VOA)!!! + تصاویر

«فَلْیَنْظُرِ الْإِنْسانُ إِلى‏ طَعامِهِ»(عبس/24) انسان باید به غذایش  نگاه  کند!

حیوانات به صورت غریزی از بسیاری از غذاهای مسموم خودداری میکنند اما انسان باید خود دقت کند که چه تغذیه ای را انتخاب کرده است!

انسان باید حساس باشد که غذایی که قصد خوردنش را دارد مسموم نباشد.

دوستان من ، هیچ دقت کرده ایم که مهمتر از بدن و جسم هم وجود دارد که باید در خورد و خوراکش دقت زیادی کرد؟!

همانطوری که جسم انسان نیاز به غذا دارد، روح آدمی هم نیاز به غذا دارد.غذای جسم فقط از طریق خوردنیها به او می رسد!

اما غذای روح هم از طریق دهان و هم از طریق گوش و چشم ؛ آنهم به وسیله شنیدنی ها و دیدنیها به او می رسد!

شما را به خدا ما ایرانیان به عنوان یک انسان ، به عنوان یک یکی از اشرف مخلوقات! به عنوان یک مسلمان مسئول چقدر به غذای روح خود و خانواده خود حساسیم!؟؟؟؟؟؟!!

در ذیل فقط به بررسی واطلاع رسانی در مورد یکی از هزاران شبکه ماهواره ای که در سایه غفلت مسئولین فرهنگی و مذهبی به تغذیه فکری و روحی جوانان و خانواده های این مرز و بوم مشغول است می پردازیم:

باشد که انشاءالله این تلاش اندک ما که در مقابل تلاش شبانه روزی دشمنان مانند قطره ای در برابر اقیانوسها هم نیست مانند سنگ داوود نبی پیشانی که نماد استکبار و کفر را شکافت، مؤثر واقع شود!

 





ادامه مطلب ...

[ پنجشنبه 21 خرداد 1394 ] [ ] [ داستانی ]

[ نظرات (1) ]

ماهواره و مغز جوان

مغز جوان مثل یه کارخانه است که آن طرفی‌ها با کلی روان‌شناس خبره چندین سال برنامه ریختند که چی بهش بدن بخوره و احساس بکنه آزاده، اما نمی‌دونه در پشت میله‌های زندان دشمنه.

طرف ماهواره می‌بینه و می‌گه: می‌خوام قدرت تحلیلم بالا بره!
من نمی‌دونم تماشای ماهواره و دیدن صحنه‌های مستهجن که باعث می‌شه سلیقه جنسی جوان تغییر بکنه، این یعنی چه تحلیلی؟!!!
دیدن یه صحنه مستهجن تحلیل نمی‌خواد.
گوسفند هم یه جایی این رو تشخیص می‌ده!
وقتی غریزه آدم رو تحریک می‌شه و نیاز بیدار می‌شه و پاسخ‌گویی براش نیست، نتیجه چی می‌شه؟!
می‌شه همین وضعی که تو جامعه داریم می‌بینیم.
ان شاءالله اگر خدا بخواهد، بیشتر در این باره خواهم نوشت.

منبع: من گوسفند نیستم







[ پنجشنبه 21 خرداد 1394 ] [ ] [ داستانی ]

[ نظرات (0) ]

چرا مردم جذب کانال های ماهواره ای می شوند؟
اکنون شبکه هایی با برنامه های تقریبا یکسان فقط با نامهای مختلف تنها برنامه های تکراری یکدیگر را پخش می کنند.
چرا مردم جذب کانال های ماهواره ای می شوند؟

گناه شناسی به نقل از سرویس فرهنگ و هنر افکارنیوز - افتتاح و افزایش شبکه های تلویزیونی در عرصه جنگ نرم افزاری و رسانه ای دنیای امروز امری مبارک است اما مهمتر از آن کیفیت شبکه ها و پرهیز از تکرار و روزمرگی در برنامه کانال های تلویزیونی برای جذب مخاطب است.

به گزارش افکار نیوز، رسانه ملی از سال ۹۰ با افتتاح شبکه های "مستند"، "شما"، " بازار" و "نمایش" عزم خود را برای بازگرداندن مخاطبان خود از شبکه های ماهواره های به صدا و سیما جزم کرد و این رویکرد را در سال ۹۱ با افتتاح شبکه های "پویانمایی" و "ورزش" ادامه داد.

اما افتتاح این شبکه ها در کنار توسعه شبکه های تلویزیونی به عنوان سیاست اصلی صدا و سیما این سوال را در ذهن متبادر می کند که تبدیل شدن این شبکه ها به کانال های پخش برنامه های آرشیوی و تکراری آن هم بدون سیاستی مدون و مشخص رویکردی مناسب است؟

این رویکرد در کنار همپوشانی برنامه های شبکه ها مشکل دیگری در مسیر رقابت رسانه ملی با جنگ رسانه ای دنیاست؛ به طوری که اکنون شبکه هایی با برنامه های تقریبا یکسان فقط با نامهای مختلف تنها برنامه های تکراری یکدیگر را پخش می کنند.

چنین رویکردهایی باعث شده تا این سوال در ذهن مخاطب به وجود آید که دلیل افتتاح این شبکه ها با بودجه بیت المال چیست؟ 

در شرایطی که طبق قانون، نظارت بر صدا و سیما جزو وظایف قوای سه گانه و نه فقط دولت است، افتتاح شبکه های تلویزیونی در دولت نکته ای قابل تامل و سوال برانگیزی است که شاید این ادعای شجاعی کیاسری که «صدا و سیما زیر بلیت دولت است» را درست جلوه دهد.

خبرنگار افکار نیوز برای یافتن چرایی افتتاح شبکه های تلویزیونی به سراغ رمضان شجاعی کیاسری و بیژن نوباوه دو عضو مجلس در شورای نظارت رفته است که متن این گفتگوها را در ذیل می خوانید:

شجاعی کیاسری:شبکه های تلویزیونی با همپوشانی کار یکدیگر را تکرار می کنند

کیاسری عضو ناظر مجلس در شورای نظارت بر صدا و سیما با بیان اینکه تعریف شبکه های تلویزیونی جابه جا شده است، به طرح این پرسش پرداخت که شبکه ای همچون آموزش به چه کار خاصی می پردازد که شبکه های دیگر مثل ۲ و یا ۳ آن برنامه ها را پخش نمی کنند؟

سید رمضان شجاعی کیاسری با بیان اینکه شبکه های تلویزیونی اصلا تخصصی نیستند به برنامه های شبکه آموزش اشاره و خاطرنشان کرد: اگر شبکه آموزش با هدف آموزش شکل گرفته است چرا حداقل برنامه آموزش دروس مقاطع مختلف تحصیلی و دانشگاهی و یا حتی آموزش های اداری را در دستور کارش ندارد و به پخش برنامه های مستند و یا حتی فیلم سینمایی می پردازد؟ تفاوت این شبکه با سایر شبکه ها چیست؟

وی با تاکید بر اینکه تعریف درستی از شبکه های تلویزیونی وجود ندارد، گفت: در حال حاضر شبکه های رسانه ملی با همپوشانی کار همدیگر را تکرار می کنند، نام متفاوتی از یکدیگر را یدک می کشند و هیچ برنامه خاصی ندارند.

نماینده مردم ساری در مجلس در توضیح دلیل پخش برنامه های تکراری در شبکه های تازه تاسیس سیما توضیح داد: این شبکه ها برنامه های تولیدی نداشته و برای پرکردن برنامه های خود از آرشیو استفاده می کنند.

به گفته شجاعی کیاسری شبکه ای زنده، پویا و در عین حال به روز است که برنامه های تولیدی داشته باشد و برای پرکردن برنامه هایش مجبور به استفاده از آرشیو نباشد.

وی در ادامه وجود سیاست گذاری مدون قبل از افتتاح هر شبکه را امری ضروری خواند و گفت: سیاست گذاری مشخص در ایجاد شبکه های جدید بدان معناست که تعریف خاصی از کارکرد آن شبکه وجود داشته باشد نه اینکه شبکه ۳ و ورزش هر دو کار یکسانی انجام دهند و معلوم نباشد که تفاوت آن ها چیست.

این عضو ناظر مجلس در شورای نظارت بر صدا و سیما با انتقاد از نحوه افتتاح شبکه های تازه تاسیس شده، گفت: بنده به عنوان عضو ناظر مجلس در شورای نظارت بر صدا و سیما خبر افتتاح شبکه های جدید را از اخبار سیما شنیدم، آیا این رویکرد بدان معناست که این شبکه ها دولتی است؟ مطمئنا چنین رویکردی با روح قانون مغایرت دارد.

وی ادامه داد: اگر صدا و سیما قصد افتتاح شبکه ها را در دولت دارد باید چند شبکه را هم در مجلس و قوه قضاییه افتتاح کند چون قانون هر سه قوه را برای نظارت برصدا و سیما مسوول کرده است؛ اکنون این شائبه به وجود آمده که صدا و سیما زیر بلیت دولت است.

شجاعی کیاسری خاطرنشان کرد: به عنوان عضو ناظر مجلس در شورای نظارت بر صدا و سیما اعتراض قوه مقننه را در این رابطه به مسوولان رسانه ملی اعلام می کنم.

نوباوه: مبتلا شدن برنامه های تلویزیون به روزمرگی دلیل جذب مخاطبان به کانال های ماهواره ای 
در ادامه بیژن نوباوه دیگر عضو ناظر مجلس در شورای نظارت بر صدا و سیما ضمن مثبت دانستن افزایش شبکه های تلویزیونی تاکید کرد که قبل از افتتاح این شبکه ها باید سیاستی برای تامین نیازها و نظرات مردم وجود داشته باشد تا سیما دچار تکرار مکررات نشود.

نوباوه اظهارداشت: با گسترش شبکه های بین الملی و به دنبال آن تنوع سلایق مخاطب، افزایش شبکه های تلویزیونی امری مبارک است اما در کنار آن، این شبکه ها باید برنامه های متنوعی برای جذب مخاطبان داشته باشند.

وی انتظار مردم از شبکه های تلویزیونی را دیدن برنامه های متنوع در تمامی حوزه های علمی، سینمایی، هنری و ... عنوان و تصریح کرد: مردم با این دیدگاه به سراغ کانال های ماهواره ای می روند، از این رو جذب حداکثری مخاطبانمان از شبکه های ماهواره ای به سیما با افزایش شبکه ها یک موفقیت بوده و این توفیق نیازمند تولیدات سیما بدور از مبتلا شدن به روزمرگی است.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس در ادامه توضیح داد:مبتلا شدن برنامه های تلویزیون به روزمرگی نتیجه ای جز بازگشت مخاطبان به کانال های ماهواره ای در بر نخواهد داشت که این یک خطر است.

نوباوه سیاست پخش برنامه های تکراری را در مقطع کوتاهی درست خواند و گفت: در همه جای دنیا همچون کشور انگلیس برنامه های گذشته به دلیل داشتن مخاطبان خاص خود دوباره تکرار می شود اما این نباید به سیاستی دائم تبدیل شود.

وی همچنین با انتقاد از همپوشانی برنامه های شبکه های تلویزیونی گفت: به نظر می رسد شبکه های سیما در سیاست و پخش برنامه هایشان تداخل دارند که امیدواریم در آینده با تعریف جامع از کار هر شبکه، این همپوشانی ها رفع شود.

نماینده مردم تهران در مجلس در عین حال تولید برنامه های تلویزیونی و رادیویی را کار سختی دانست و حمایت از آن ها را ضروری خواند و گفت: باید با ارج نهادن به سیاسیت افزایش شبکه ها به سمتی برویم که رویکرد تمامی شبکه مشخص و بدون همپوشانی باشد. 

اهمیت نقش صدا و سیما را می توان از فرمایش امام خمینی(ره) مبنی بر اینکه صدا و سیما دانشگاه است و یا بیانات مقام معظم رهبری که صدا و سیما را مهمترین مرکز هدایت فکری جامعه می دانند به خوبی درک کرد اما سوال این است که مسوولان رسانه ملی برای برآوردن منویات بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب چه برنامه ها و سیاست هایی دارند؟

شاید اکنون زمان آن فرا رسیده تا مسوولان صدا وسیما به فکر تولید برنامه های تازه و بکر باشند تا علاوه بر جذب سلایق متنوع مخاطبان بتوانند در عرصه جنگ رسانه ای پیروز میدان باشند.






[ پنجشنبه 21 خرداد 1394 ] [ ] [ داستانی ]

[ نظرات (0) ]

آنچه می دهند و آنچه می گیرند .....

[ پنجشنبه 21 خرداد 1394 ] [ ] [ داستانی ]

[ نظرات (1) ]

30 آسیب فردی و اجتماعی ماهواره

اگر خیری به شما برسد آن‌ها ناراحت می‌شوند و اگر مصیبتی برسد خوشحال می‌گردند و شما اگر صبر کنید و از خدا بترسید، کید آن‌ها هیچ ضرری به شما نمی‌زند که خدا به آنچه می‌کنید، احاطه دارد.

امروز ما با غول پرنده افسانه‌ای ۱۷ هزار سر و دست و پایی روبه‌رو هستیم که همه دنیا را به هم می‌دوزد و مرتبط می‌کند، غولی که چنگال‌های نحس خود را در بدنه خانواده فرو می‌کند و نگوییم در یک آن بلکه با چند پرده نمایش سفره، خانه و خانواده را بر می‌چیند که اگر برای قدیمی‌ها از این غول می‌گفتی دهانشان از تعجب باز می‌ماند که مگر می‌شود؟!





ادامه مطلب ...

[ چهارشنبه 20 خرداد 1394 ] [ ] [ داستانی ]

[ نظرات (0) ]

سلاحی مرگبار به نام ماهواره ... مراقب باشید !!

 به نقل از وبلاگ طلبه جوان:

شهید مطهری (ره) مثال خوبی دارد که مشهور به قطار بی حرکت است! بدین صورت که همه دیده اند تا وقتی قطار حرکت نکرده و یک جا ساکن و ایستاده است کسی با او کاری ندارد و از کنارش به راحتی و بدون کوچک ترین توجهی  عبور می کند ولی وقتی همین قطار حرکت کرد بچه ها به دنبالش می دوند و از دور و نزدیک به سوی آن سنگ پرتاب می کنند !! اگر بخواهیم این مثال را با دنیای واقعی تطابق دهیم بهترین نمونه برای آن ایران اسلامی است ! چند سال به عقب برمی گردیم ؛ به سال های قبل از انقلاب ؛ به زمانی که کشور در دست بیگانگان بود و انگلیس و آمریکا هر کاری که دلشان می خواست در کشور انجام می دادند و هیچ کسی هم جلودار آنها نبود ؛ چون خود شاه و تمام دار و دسته اش هم مزدور همین انگلیسی ها و آمریکایی ها بودند ! ولی کسی آمد و مردم را متوجه قدرت درونشان کرد و اینکه ای مردم! دین شما دستور داده است در مقابل زور گویی و زیاده خواهی ایستادگی و قیام کنید ! همه قیام کردند ؛ شهید دادند ولی بالاخره کشور را از زیر یوغ و سلطه دشمنان خارج ساختند و ایرانی آباد و آزاد برای خود از نو بنا نهادند !

حال دیگر این قطار به حرکت افتاده بود و آن قطار ساکن دیروزی نبود بلکه همه اهدافش ؛ همه تفکراتش و همه مردمش تغییر را احساس کرده بودند و دشمنان هم دیگر این قطار در حال حرکت را نمی توانستند تحمل کنند پس شروع کردند به پرتاب کردن سنگ به سمت این قطار در حال حرکت و هر چه می توانستند او را زدند با هر وسیله ای ! یک روز با ایجاد غائله های مختلف از جمله کرد و عرب و ترک، یک روز با ترور شخصیت های انقلاب، یک روز با تحمیل جنگ هشت ساله مقدس و وقتی اینها جواب نداد به تحریم روی آوردند؛ تحریمی همه جانبه البته به بهانه های مختلف مانند ساخت بمب اتم و حمایت از تروریسم در منطقه در حالی که مثل روز برای همه روشن بود که آنها با این قطار در حال حرکت مشکل داشتند؛ با اصل این نظام و مردمش مشکل داشتند و اصولگرا و اصلاح طلب هم اصلا برایشان فرقی نداشت بلکه اگر کوچک ترین فرصتی می یافتند همه را یک جا به باد فنا می سپردند!

هیچ یک از این سنگ اندازی ها جواب چندانی نداد و قطار با شتاب در حرکت بود تا اینکه به فکر جنگ نرم و جنگ فرهنگی افتادند که رهبر انقلاب از آن به شبیخون فرهنگی یاد می کنند! در این جنگ سلاحی مرگبار طراحی کردند به نام ماهواره و شروع کردند به ساختن گلوله هایی آتشین برای این سلاح مرگبار مثل شبکه من و تو ، بی بی سی فارسی، فارسی 1 (وان) ، جم تی وی ، پی ام سی و صدای آمریکا تا حدی که تعداد این گلوله های آتشین که از آنها به نام شبکه ماهواره ای یاد می کنند به بیش از 120 شبکه فارسی زبان رسید که نشان از همت بالای دشمن و سرمایه گذاری کلان آنها برای براندازی و متوقف کردن این قطار داشت که متأسفانه تا حدودی نیز موفق شدند! اما مردم عزیز شما را چه شده است که مقدسات خود را با این سلاح مرگبار زیر سوال می برید!؟ ماهواره ای که به تدریج و آرام آرام نسبت عقب ماندگی به دینداران داد، از برخی مقدسات مانند حرمت ازدواج محارم با یکدیگر قبح زدایی کرد، با ترویج تفکرات مادی گرایی مردمی را که در هشت سال دفاع مقدس خودشان نان نمی خوردند و آن را برای جبهه ها و یا برای همسایه نگه می داشتند به مردمی تبدیل کرد که مواد غذایی را از برادر مسلمان و هموطن خود به بهانه اینکه 5 هزار تومان گران تر شود احتکار کردند، ماهواره ای که فکر براندازی نظام را با کلید واژه « تقلب » در سر می پروراند که البته قبلا در اوکراین و قزاقستان و برخی کشورها موفق به این کار شده بود اما در ایران خیال خام بود و با همت همین مردم نتوانست به نتیجه برسد ! فاجعه وقتی است که مسؤولان اعلام کردند سبب 15 درصد طلاق ها در ایران شبکه فارسی وان است که با ترویج بی بند و باری و عدم تحمل زن و شوهر از سوی یکدیگر اولین راه را طلاق نشان می دهد ! حال ای مردم عزیز ؛ بهتر نیست با یک یا علی دیگر این بار نیز این سلاح های مرگبار را کنار نهاده و به قول بزرگان این شیطان را که همان ماهواره است از خانه ها بیرون کنیم تا بار دیگر دشمن را از خود نا امید نمائیم!

اما چند نکته برای استفاده کنندگان از ماهواره :

م L N Bوجود در نوک ماهواره یا همان دیش، یک سیستم هم گیرنده و هم فرستنده است ؛ بدین صورت که از طریق همینLNB  که به شبکه NSA آمریکا متصل است تمامی وب کم های روشن یا در حالت on را جستجو می کند و اگر روشن بود از طریق همین وب کم های روشن از محیط خانواده شما فیلم بردای نموده و در یکی هزاران شبکه ماهواره ای موجود پخش می کند.

اگر وب کم روشن نبود این کار را از طریق کد D L L موجود در تمامی گوشی هایی که دوربین فیلمبرداری دارند انجام می دهد، بدین صورت که کد  D L L بر روی تمامی گوشی ها وجود دارد و برای هر گوشی مختص و به صورت اختصاصی برای آن گوشی طراحی شده است و از طریق همین کدها و از طریق فرستنده های موجود روی ماهواره ها که به L N B معروف است باز هم از محیط های خصوصی و خانوادگی شما فیلمبرداری می کند ! گفتنی است این کدها از طریق جی پی اس قابل ردیابی است که متأسفانه شهید دکتر علی محمدی ( شهید هسته ای کشور ) از همین طریق و به سبب شناسایی کد DLL گوشی خود ردیابی شد و به شهادت رسید!

              مراقب باشید ... دشمن در کمین است !!! همین حوالی






[ چهارشنبه 20 خرداد 1394 ] [ ] [ داستانی ]

[ نظرات (0) ]

همه چیز درباره‌ی ماهواره
گفتگو با دکتر «رضا پورحسین» قائم مقام سیما درباره‌ی ماهواره؛

الان مردان بیشتر بیننده برنامه‌های مستهجن هستند. درجدید‌ترین آمار، مردان سه برابر زنان، بیننده فیلمهای بد هستند. آنچه که آن‌ها از صحنه تلویزیون نگاه می‌کنند، با نور و قاب بندی تصویر همراه با موسیقی خاصی، جلوهای از زن را ایجاد می‌کند که انگار موجود دیگری است. این تصور‌ها، تصاویر پایداری را در ذهن افراد حک می‌کند که بتدریج دررفتار فرد خودرا نشان خواهد داد.

الان مردان بیشتر بیننده برنامه‌های مستهجن هستند. درجدید‌ترین آمار، مردان سه برابر زنان، بیننده فیلمهای بد هستند. آنچه که آن‌ها از صحنه تلویزیون نگاه می‌کنند، با نور و قاب بندی تصویر همراه با موسیقی خاصی، جلوهای از زن را ایجاد می‌کند که انگار موجود دیگری است. این تصور‌ها، تصاویر پایداری را در ذهن افراد حک می‌کند که بتدریج دررفتار فرد خودرا نشان خواهد داد.
 
گناه شناسی به نقل از رجانیوز: هنوز بعد از گذشت 6 سال از انتخابات دهم ریاست جمهوری، «دکتر رضا پورحسین» را با مجری گری مناظره‌های داغ انتخاباتی سال 88 به یاد می‌آورند، اما دکتر «پورحسین» یک متخصص متبحر در روانشناسی رسانه و مدیری با تجربه در رسانه‌ی ملی است که اکنون قائم مقامی معاونت سیما را بر عهده دارد. به همین بهانه، به سراغ او رفتیم و درباره‌ی تاثیرات روانی ماهواره‌ها و ابعاد رسانه‌ای آن، با وی به گفتگو نشستیم. متن زیر مشروح گفتگوی ماهنامه رمز عبور با اوست:
 
سؤال: به عنوان مقدمه یک فضای کلی از اثرات و تبعات ماهواره ترسیم نمایید و آیا این اثرات و تبعات را فرا‌تر از فرهنگ کشورمان هم توضیح دهید که آیا در بقیه کشور‌ها هم دچار این آسیب‌ها شده‌اند؟ 
 
 




ادامه مطلب ...

[ چهارشنبه 20 خرداد 1394 ] [ ] [ داستانی ]

[ نظرات (1) ]

مصاحبه با خانواده ای که به خاطر استفاده از ماهواره به نابودی کشیده شده است!

ماهواره زندگیمان را نابود کرد

شوهرم ازدواج پنهانی کرد

دخترم افت تحصیلی شدید داشت

 

 





ادامه مطلب ...

[ چهارشنبه 20 خرداد 1394 ] [ ] [ داستانی ]

[ نظرات (1) ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه