عوامل دست اندرکار مستندهای من و تو و…

 عوامل دست اندرکار مستندهای من و تو و…

 

تلویزیون «من و تو» در راستای مبارزه رسانه ای با ج.ا.ا و تضعیف موقعیت مردمی نظام و همگام با نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۲ هدف نهایی خود را با ساخت مستندهایی همچون چشم انداز و غیره نشان داده است
 از چند روز پیش شبکه‌های اجتماعی پارسی زبان پر شده از لینک‌های «چشم انداز:صعود سپاه پاسداران» که به تازگی در شبکه انگلیسی من وتو پخش شده است. و اگر دقت کرده باشید متوجه می شوید که مدتی هست که تلویزیون من وتو فعالیت خودش را در بخش ساخت به اصطلاح مستند جدی کرده است.
 

، مستندهای سیاسی همانند چشم انداز، از تهران تا قاهره و بختیار و مستندهای هنری مانند ستاره سینما که در این شش ماه از این تلویزیون پخش شد، همگی علیه نظام اسلامی و ترویج بی بندوباری و یا بازگشت به دوران طاغوت هست. در عین حال اگر چه مدیران شبکه تلویزیونی من و تو مدعی بی طرفی رسانه شان در مقابل مذهب، سیاست و … هستند، اما این مستندها به خوبی نشان میدهد که چارچوب بر ضد منافع ایران و جمهوری اسلامی ایران است.

این که چه کسانی با چه اهدافی هدایت می کنند پرسشی است که به اجمال به آن می پردازیم.

با این که در وبسایت خود نوشته اند این شبکه تلویزیونی به پخش برنامه‌های سرگرم‌کننده فرهنگی و تفریحی به زبان فارسی می‌پردازد اما در واقع با همین گونه مستند ها جامعه را آماده تغییرات سیاسی می کند و در سایه غفلت صدا و سیمای جمهوری اسلامی تلاش برای القای شکست نظام ج.ا.ا و ملت ایران را دارد.

دسترسی آسان به آرشیو عکسی و فیلمی که معلوم نیست از کجا به دست تلویزیون رسیده و بارها و بارها در برنامه های مختلف آرشیو را نشان میدهند، خود زنگ خطری برای انقلاب اسلامی هست.

تلویزیون «من و تو» در راستای مبارزه رسانه ای با ج.ا.ا و تضعیف موقعیت مردمی نظام و همگام با نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۲ هدف نهایی خود را با ساخت مستندهایی همچون چشم انداز و غیره نشان داده است.

اما عناصری که برنامه گردانان اصلی این مستندها هستند یک گروه کمتر از ده نفر می باشند که به نظر می رسد با همین تعداد کم می خواهند به هدف اصلی خود یعنی بخشی از سیل امواج مخرب علیه نظام ج.ا.ا برسند.

ناصر اعتمادی تهیه کننده و نویسنده چشم انداز که با چیرگی مصاحبه کننندگان را به چالش می کشد و به هدف نهایی ضد اسلامی خود میرسد، نفر اول مستند چشم انداز است. گفته میشود که وی سابقه عضویت در سازمانهای ضد انقلابی را داشته و در نهایت سردبیر رادیو فرانسه هم هست. ضمنا گفته میشود عموی ناتنی رها اعتمادی نیز هست.

کیوان عباسی و مرجان عباسی مدیر تهیه کنندگی و رئیس تلویزیون من وتو که در اصل مدیریت کل برنامه‌ها را خود به عهده دارند و نقش اصلی و اساسی در ساخت همه مستندها بر عهده شان هست نامهای مشترک در همه مستندهاست. تلویزیون من وتو اولین تجربه این دو نفر نیست قبلا مدیر اولین شبکه تلویزیونی اینترنتی ببین تی وی بودند.

صبا خویی مجری اتاق خبر که به تازگی مشخص شده یکی از مدیران ارشد وزارت بازرگانی بوده به عنوان تنها محقق مستندها می باشد.

رها اعتمادی تهیه کننده مستند از تهران تا قاهره و فریدون فرخزاد و … با طرح ضربه زدن به باور و فرهنگ اسلامی یکی دیگر از این افراد می باشد.

آرش آشتیانی تهیه کننده ستاره سینما که از فروردین ماه به شناخت زندگی چهار مجری ضد انقلاب پرداخت نفر آخر این گروه کوچک می باشد.

گرچه حتما عناصر دیگری هم در ساخت یک مستند هستند اما در نهایت این گروه کوچک که به نظر با هم قرابت فامیلی و دوستی های دیرینه دارند مهره های اصلی ساخت مستندهای ضد انقلابی هستند.

جنگ نرم دشمنان علیه نظام و اسلام، مدتهاست که آغاز شده و هر روز از راههای مختلف و جدید ادامه دارد و در سایه غفلت صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در جهت آگاه سازی و رشد فکری اسلامی این تیم حرفه ای اما کوچک صهیونیستی در راستای اهداف ضد انقلابی خود توانسته اند گامی بردارند.

جای گله از سازمان صدا و سیما داریم کهبا امکاناتی بیشتر و افراد متخصص و تیم حرفه ای تر اجازه به این جنگ نرم میدهد.

منبع : بولتن نیوز




[ سه شنبه 02 تیر 1394 ] [ ] [ داستانی ]

[ نظرات (0) ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه