BBCدر روز روشن باز هم دروغ گفت! + سند

BBCدر روز روشن باز هم دروغ گفت! + سند

، روز گذشته برخی از رسانه های ضد انقلاب صفحه ای را منسوب به دفتر رهبر معظم انقلاب و سایت خامنه ای دات آی آر در شبکه اجتماعی تحت مدیریت سازمان های اطلاعاتی امریکایی به کاربران خود معرفی کردند.

«خامنه ای دات آی آر» نام وب سایتی است که به عنوان «پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی سید علی خامنه ای – مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی» فعالیت می‌کند. این وب سایت همانطور که از نامش پیداست در صدد این است که آثار رهبر انقلاب را حفظ و نشر دهد.

انتساب این صفحه در فیس بوک در حالی صورت گرفته است که تاکنون دفتر رهبر معظم انقلاب هیچگونه اطلاعیه ای مبنی بر حضور و فعالیت سایت خامنه ای دات آی آر در شبکه های اجتماعی بیگانه از جمله توییتر ایسنتاگرام ،گوگل پلاس و فیس بوک  منتشر نکرده است و تنها مرجع رسمی و معتبر سخنان رهبر معظم انقلاب را سایت خامنه ای دات آی آر معرفی کرده است که کاربران می توانند با ایمیل ارتباطی سایت یا شماره تماس هایی که در خود این پایگاه اینترنتی معرفی شده است با مدیریت آن در ارتباط باشند.

از سویی دیگر رسانه شایعه پراکن بی بی سی پا را از این دروغ بزرگ فراتر گذاشته و با القاء آنکه این صفحه، صفحه شخصی رهبر معظم انقلاب است ،تیتر نخست وب سایت خود را با این عنوان انتخاب می کند : ” آیت الله خامنه ای عضو فیس بوک شد.” خبر کذبی که به سرعت در فضای رسانه ای ضد انقلاب پخش و تکثیر می شود تا پروژه ای خاص برای ایجاد فضای شایعه و دروغ، ایراد توهین و انتساب نظرات خلاف واقع کلید بخورد.

البته سابقه رفتار خصمانه بی بی سی با رکن اصلی نظام که پشتوانه و محبوبیتی کاملا مردمی دارد بارها و به صورت های مختلف بر افکار عمومی هویدا بوده است که از جمله می توان به مستندی سراسر دروغ و فریب که به جعل تاریخ انقلاب و نقش رهبری پرداخته اشاره کرد.

در گذشته بارها پیش آمده بود که  در این شبکه به اصطلاح اجتماعی کاربران ایرانی بنا بر علاقه و اعتقاد قلبی که به  رهبر معظم انقلاب داشته اند مطالب و تصاویری  مرتبط با ایشان اعم از متن سخنرانی ها و فایل های تصویری و صوتی و تصاویر حضور ایشان در سفرهای استانی را به نقل از سایت خامنه ای دات آی آر و  به صورت گسترده با ساخت صفحاتی که علاقمندان بسیاری آن را می پسندیدند در منظر عموم کاربران قرارداده بودند . اما تاکنون سابقه نداشته صفحه ای را منسوب به ایشان کرده باشند . این بار نیز به نظر می رسد این صفحه نیز در همین راستا ساخته شده باشد.

البته عناصر سازمان دهی شده ضد انقلاب و ضد دین با استفاده از امکانات فنی که مدیریت صهیونیستی فیس بوک در اختیارشان قرار می دهد با روش ارسال گزارش تخلف بارها  باعث مسدود شدن و حذف کاربری این فعالان ایرانی شده اند.

به جرات می توان شبکه به اصطلاح اجتماعی فیس بوک را جاسوسخانه رسمی سازمانهای اطلاعاتی صهیونیستی و امریکایی نامید . مدیریت هدفمند و جهت دار این شبکه و سرمایه گذاری سیستم اطلاعاتی غرب بر روی آن باعث شده مهره های خاص جریان ضد انقلاب و فتنه بیشترین میزان حضور و فعالیت خود را در این شبکه خرج کنند. به طوری که در بین شبکه های اجتماعی دیگر از جمله گوگل پلاس،توییتر  که حضور ایرانیان پر رنگ است فیس بوک اصلی ترین محفل ضد انقلاب ها و مهره های فتنه نامیده می شود.




[ چهارشنبه 03 تیر 1394 ] [ ] [ داستانی ]

[ نظرات (0) ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه